lørdag den 2. maj 2020

O.W.L.s Magical Readathon 2020 - status

(Reklame - indeholder anmeldereksemplarer)

O.W.L.s Magical Readathon 2020 er slut, og det er tid til at gøre status over, hvordan det egentlig gik.
Min TBR var temmelig ambitiøs, da jeg gik efter samtlige 12 O.W.L.s, og var april forløbet, som jeg havde regnet med, var jeg sikkert også nået i mål med den. Desværre gik det ikke sådan, men selvom jeg ikke nåede igennem hele min TBR, så lykkedes det alligevel, helt tilfældigt, at gennemføre alle mine O.W.L.s, da nogle af de andre bøger, jeg læste i april ved siden af min O.W.L.s TBR, faktisk opfyldte de udfordringer/fag, jeg endte med at mangle. 

Og nu til de bøger, jeg fik læst.

Ancient Runes - Heart Rune: Hjerte på coveret eller i titlen
My Big Fat Supernatural Wedding
TBR: Elena Gilberg: Jagten på hjertemuslingen - Anmeldereksemplar fra Forlaget mellemgaard.

Arithmancy - Magical qualities of number 2: Læs noget udenfor din favorit genre
Nicole Boyle Rødtnes: Den sorte enkes by (Rød og Blå 1)
Anmeldereksemplar fra forlaget Alvilda.

Astronomy - Night classes: Læs størstedelen af bogen, når det er mørkt udenfor
Mikkel Wendelboe: Franz
Anmeldereksemplar fra forlaget Brændpunkt.

Care of Magical Creatures - Hippogriffs: Væsen med et næb på coveret
Sissel Moody: Undergrundens mysterier (Forbandelsen over Laitana 2)
Anmeldereksemplar fra forfatteren og Forlaget Klippe.

Charms - Lumos Maxima: Hvidt cover
Helen O'Hara: The Ultimate Superhero Movie Guide
TBR: Sara Holland: Evermore (Everless 2)

Defence Against the Dark Arts - Grindylows: Bog der foregår på havet/ved kysten
Nathali og Bettina Liane: Kaldet fra Galathea (Awen 1)
Anmeldereksemplar fra Turbine forlaget.

Divination - Third eye: Brug en random number generator til at vælge en bog fra din TBR
Jacob Kokkedal: Helerens håb (Den trofaste bror 3)
Anmeldereksemplar fra forlaget Ulven og Uglen.

Herbology - Mimbulus Mimbletonia: Titel der starter med et M
Sissel Moody: Den magiske sten (Forbandelsen over Laitana 2)
Anmeldereksemplar fra forfatteren og Forlaget Klippe.

History of Magic - Witch hunts: Bog med hekse/troldmænd
Jim Butcher: Changes (The Dresden Files 12)
TBR: Karen Inge Nielsen: Devotstjernens hånd (Djævlepassagen 2) - Anmeldereksemplar fra forlaget DreamLitt.

Muggle Studies: Bog fra en muggles synspunkt (contemporary)
Line Lybecker: Da farfar forsvandt

Potions - Skrinking Solution: Bog under 150 sider
Simona Zetterberg Gjerlevsen: Fiktion

Transfiguration - Animagus lecture: Bog eller serie der inkluderer shapeshifting/hamskifte
My Big Fat Supernatural Honeymoon
TBR: Nicole Boyle Rødtnes: Livet tilbage - Anmeldereksemplar fra forlaget Alvilda.

Selvom readathonet ikke helt forløb, som jeg havde regnet med, så er jeg alligevel godt tilfreds. Også selvom det endte med at være tilfældigheder, der gjorde, at jeg fik gennemført alle udfordringerne. Men med alle 12 O.W.L.s i hus, er jeg i hvert fald dækket ind til august, hvis jeg får tid og lyst til at deltage i N.E.W.T.s readathonet. 

Deltog I i O.W.L.s readathonet? Og kom I igennem jeres TBR? 

Ingen kommentarer: