mandag den 5. april 2021

TFF Readathon #3 - status


(Reklame - indeholder anmeldereksemplarer)

TFF Readathon er slut for denne gang, og selvom det lykkedes mig, med lidt ommøblering af min TBR, at gennemføre alle challenges, så fik jeg langt fra læst så meget, som jeg havde håbet på. Hvilket hang sammen med, at jeg først for alvor fik hul på min læsning fredag, og de bøger, jeg endte med at få læst, blev derfor læst de sidste tre dage af readathonet. 
Som sagt endte jeg med at ommøblere min oprindelige TBR (som kan ses her), for at kunne dække alle challenges, og jeg endte med at få læst 5 bøger, fordelt på 912 sider, hvilket er et godt stykke fra de 2832 sider, jeg havde regnet med at få læst, og fra de 2824 sider, det lykkedes mig at få læst sidste år. Og det endda trods flere fridage, hvor jeg burde kunne have fået læst en hel masse. 
Desværre blev jeg ramt af manglende læselyst i midten af marts, hvilket saboterede dette readathon, da læselysten først begyndte at vende tilbage igen i slutningen af ugen. Heldigvis hjalp det at genlæse et par yndlingsbøger, og jeg satser på, at læselysten nu er vendt tilbage for at blive. 

De bøger, jeg fik læst, var:

J.R.R. Tolkien: Hobbitten. 274 sider.
Challenges dækket: Læs en standalone, Læs en bog med Elvere, Læs en bog med en voksen person i hovedrollen, Genlæs en af dine yndlingsbøger, Læs en bog der blev udgivet før du blev født.

Diana Wynne Jones: De syv magter. 225 sider.
Challenges dækket: Læs en standalone,  Læs en urban fantasy, Genlæs en af dine yndlingsbøger.

Hanne Rump: Hemmeligheden (Sif og Ulvefolket 1). 129 sider.
Anmeldereksemplar fra Forlaget Krabat.
Challenges dækket: Læs en serie, Læs en dansk fantasybog.

 
Hanne Rump: Lærlingen (Sif og Ulvefolket 2). 141 sider.
Anmeldereksemplar fra Forlaget Krabat.
Challenges dækket: Læs en serie, Læs en dansk fantasybog.
 
Hanne Rump: Heksekraft (Sif og Ulvefolket 3). 143 sider.
Anmeldereksemplar fra Forlaget Krabat.
Challenges dækket: Læs en serie, Læs en dansk fantasybog, Læs en bog med grønt på forsiden.

Som sagt var det ikke mit bedste readathon, men jeg fik da gennemført alle challenges.

Var I med? Og hvor meget fik I læst?

Ingen kommentarer: