mandag den 3. august 2020

Book Haul #7

(Reklame - indeholder anmeldereksemplarer)

Juli er slut, og det betyder, at det igen er blevet tid til at vise mine boglige nyanskaffelser frem på bloggen. Selvom jeg i juli ikke fik helt så mange nye bøger ind ad døren, som i juni, så blev det alligevel til en pæn stak, takket være søde forlag og forfattere, længeventede bogpakker, og en større, temabaseret, ordre.
Og så er det vist tid til at vise juli måneds book haul frem.

Som altid starter jeg med anmeldereksemplarerne. I juli modtog jeg 2 anmeldereksemplarer fra søde forfattere og forlag. De er:

Merlin P. Mann: Blodkongens datter (Rane og det magiske museum 1). Politikens Forlag.

Eva Munk: Mellem træernes grene. Forlaget Calibat.

I juli gik jeg shopamok hos Saxo, hvor jeg foretog en stor, lettere temabaseret, ordre. Hele 12 bøger blev det til, hvoraf 9 har med den samme forfatter at gøre.
Bøgerne er:

Kalyn Josephson: The Crow Rider (The Storm Crow 2)

Jim Butcher:
Peace Talks (The Dresden Files 16)
Furies of Calderon (Codex Alera 1)
Academ's Fury (Codex Alera 2)
Cursor's Fury (Codex Alera 3)
Captain's Fury (Codex Alera 4)
Princep's Fury (Codex Alera 5)
First Lord's Fury (Codex Alera 6)

Magic City: Recent Spells

Urban Enemies

Rick Riordan: Camp Jupiter Classified

Elle Cosimano: Seasons of the Storm

Tilbage i juni bestilte jeg 3 bøger hos Bookdepository, og i juli dukkede de endelig op.
Bøgerne er:

Rachel Aaron: The Legend of Eli Monpress (Eli Monpress 1-3)

Gareth Hanrahan: The Shadow Saint (The Black Iron Legacy 2)

Peter McLean: Priest of Bones (War for the Rose Throne 1)

En anden bog, som endelig dukkede op i juli, var min bestilling fra Thriftbooks, nemlig:

Rachel Aaron: The Spirit War (Eli Monpress 4)

Jeg faldt også over en enkelt bog i min lokale Kvickly, som har nedlagt deres bogafdeling, og derfor solgte ud af restlageret til stærkt reducerede priser.
Bogen er:

C.L. Taylor: Løgnen

Sidst, men ikke mindst, købte jeg 3 tegneserier hos Fantask.
De er:

Mort Walker:
Basserne 1977
Basserne 1978
Basserne 1979

Ialt blev det til 19 bøger og 3 tegneserier i perioden 31. juni til 3. august. Af dem var 2 anmeldereksemplarer, 16 på engelsk og 1 brugt. I august regner jeg ikke med at købe helt så mange bøger, da jeg gerne skulle have sparet lidt op inden september, hvor der udkommer en hel del fantasybøger op til Fantasyfestivalen. Og selvom festivalen i år foregår digitalt, kommer det ikke til at afholde mig fra at købe rigtig mange bøger i løbet af weekenden.

Købte I nogle gode bøger i juli?

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Hehe - det er ret pudsigt. Jeg skulle egentlig i gang med Furies of Calderon i sidste uge men har valgt at udskyde den til næste uge. Håber du kan lide serien, jeg er selv ret spændt på den :-)


Mvh.
Den lille Bogblog

Kirsten Bloch sagde ...

@Den lille Bogblog. Ej, hvor sjovt. Vi må se, hvem af os, der kommer igang med serien først.