fredag den 3. september 2021

Book Haul #8

(Reklame - indeholder anmeldereksemplarer)

August er slut, og det betyder, at det er blevet tid til at vise månedens book haul frem på bloggen. For anden måned i træk lykkedes det mig at holde igen med bogkøbene, hvilket er en rigtig god ting, med Fantasyfestivalen lige om hjørnet. Det er derfor en (for mig) forholdsvis lille stak, jeg viser frem denne gang, men til gengæld er det bøger, jeg virkelig glæder mig til at dykke ned i. 

Som altid starter jeg med anmeldereksemplarerne. I august modtog jeg 2 bøger og 1 graphic novel som overraskelsespakker fra søde forlag. 
De er:

Katja Brandis: Farlig fremtoning (Seawalkers 1). Forlaget Straarup og Co. 

Lone Halkjær: Tankens bånd (Atlan og ulvene 1). Forlaget Straarup og Co. 

Kazu Kibuishi: Ildfuglen (Amulet 7). Forlaget Alvilda. 

Hos Saxo blev det til 2 helt nye udgivelser, hvoraf den ene var en forudbestilling.
De er:

Zac Thompson m.fl.: What's Past is Prologue (Angel + Spike vol. 2)

Elise Kova: A Dance with the Fae Prince (Married to Magic)

Jeg har længe ønsket mig nogle pæne udgaver af de græske klassikere, så da jeg faldt over 2 af dem i en ny oversættelse brugt hos Saxo, slog jeg selvfølgelig til. 
Bøgerne er:

Homer:
Homers Odyssé
Homers Illiade

Jeg købte også en bog direkte fra forfatteren, da Mette Finderup solgte sin nyeste udgivelse til en særlig udgivelsespris.
Bogen er:

Mette Finderup: Den værste fjende (A.S.P.E. 7)

Sidst, men ikke mindst, faldt jeg over disse flotte Lord of the Rings-coasters i SaelerDesigns Etsy-shop, og købte 2 sæt af dem. 

I alt flyttede 6 bøger, 2 graphic novels og 8 coasters ind hos mig i perioden 1. august til 3. september. Af dem var 3 anmeldereksemplarer, 2 på engelsk og 2 klassikere. 
I september står den på storkøb til Fantasyfestivalen, og jeg er allerede ved at lave en liste over hvilke nye udgivelser, jeg bare må have med mig hjem. Der er allerede rigtig mange bøger på listen, så jeg regner ikke med, at jeg skal købe bøger andre steder i denne måned. Men nu får vi se. 

Har I fået nye bøger på hylderne i august? Og regner I også med at købe jer fattige til Fantasyfestivalen?

1 kommentar:

Piskeriset sagde ...

Jeg har ikke købt bøger, men jeg var i Politikens Boghal i går for at snuse lidt rundt inden en middagsaftale (det er nærmest en milliard år siden, jeg sidst har været der), og jeg tror, jeg skal forbi og shoppe der i løbet af efteråret.