lørdag den 27. april 2019

TomeTopple #4 - status

TomeTopple er slut for denne gang, og selvom jeg ikke helt nåede i mål med min meget ambitiøse TBR, så er jeg rigtig godt tilfreds. Jeg fik nemlig læst hele 9 bøger i løbet af de to uger, readathonet varede, plus det løse. Og med det løse mener jeg, at jeg også fik læst en del bøger på under 500 sider, selvom det ikke lige var meningen. De tæller dog ikke med i optællingen her.

Ialt havde jeg 11 bøger på min TBR.
Bøgerne var:

Rick Riordan:
The Lost Hero (Heroes of Olympus 1) 551 sider.
The Son of Neptune (Heroes of Olympus 2) 521 sider.
The Mark of Athena (Heroes of Olympus 3) 584 sider.
The House of Hades (Heroes of Olympus 4) 597 sider.
The Blood of Olympus (Heroes of Olympus 5) 514 sider. 

Amie Kaufman og Jay Kristoff:
Illuminae (The Illuminae Files 1) 599 sider.
Gemina (The Illuminae Files 2) 659 sider.
Obsidio (The Illuminae Files 3) 615 sider.

Jacob Hedegaard Pedersen: Krigsmager (Krigen 1) Anmeldereksemplar fra DreamLitt. 620 sider.

Peter V. Brett:
Den tatoverede mand (Demon Cycle 1) Jeg har allerede læst de første 54 sider, så det er kun 636 sider, af 690, der tæller med.
Ørkenspyddet - del 1 (Demon Cycle 2,1) Anmeldereksemplar fra DreamLitt. 551 sider.

Heraf fik jeg læst 9 bøger, nemlig:

Amie Kaufman og Jay Kristoff:
Illuminae (The Illuminae Files 1) (Genlæsning) 599 sider.
Gemina (The Illuminae Files 2) 659 sider.
Obsidio (The Illuminae Files 3) 615 sider. 


Jacob Hedegaard Pedersen: Krigsmager (Krigen 1) Anmeldereksemplar fra DreamLitt. 620 sider.

Som nævnt i mit første TomeToppleindlæg (som kan læses her) var der 5 udfordringer, man kunne deltage i. Udfordringerne var:

1. Læs en voksenbog
2. Læs den tykke bog (over 500 sider) som har stået ulæst længst tid/har været længst tid på din TBR
3. Læs en tyk bog i en genre, du normalt ikke læser
4. Læs en bog, som er del af en serie
5. Læs mere end en bog

Af disse fik jeg gennemført 3 udfordringer, nemlig 1 (Krigsmager af Jacob Hedegaard Pedersen), 4 (samtlige bøger) og 5 (hvilket giver sig selv). 

Ialt fik jeg læst 5260 sider til denne runde af TomeTopple, hvilket jeg er rigtig godt tilfreds med. Jeg glæder mig allerede til næste runde, da TomeTopple altid giver mig en ekstra motivation til at kaste mig over nogle af de tykkere bøger i min reol. 

Var der nogle af jer, der var med? Og hvordan gik det for jer? 

2 kommentarer:

Iben sagde ...

Hold nu WOW! Mega godt gået, det er skisme imponerende at læse så mange sider på bare 2 uger! Ville ønske jeg havde viljen/tiden til at deltage i tome topple engang, har godt nok mange bøger stående, jeg burde have læst for længst :)

Kirsten Bloch sagde ...

@Iben. Tak:) Jeg var også selv ret godt tilfreds. Men det hjalp nu også, at TomeTopple denne gang landede samtidig med påsken, og jeg havde ferie i den ene af ugerne.