søndag den 31. marts 2019

Book Haul #3

(Reklame - indeholder anmeldereksemplar)

Det lykkedes mig, på forunderlig vis, at holde lidt igen med bogkøbene i marts. Månedens bogkøb er, for størstedelens vedkommende, bøger, der enten dækker huller min samling, er nogle jeg har haft kig på i lang tid, eller som har været umulige at opdrive, og som jeg har derfor har købt brugt.
Men selvom jeg holdt igen, så har jeg alligevel fået samlet en pæn stak bøger og graphic novels sammen, som jeg vil vise frem for jer i denne Book Haul.

Som altid starter jeg med anmeldereksemplarerne. I marts fik jeg 1 enkelt anmelderbog ind ad døren.
Bogen er:

Jessica Townsend: Wundersmeden - Morrigan Crows hemmelige kraft (Nevermoor 2). Forlaget Gyldendal.
Til anmeldelse på bookeater.dk. 

Som sagt benyttede jeg marts til at få dækket nogle af hullerne i min samling, og her købte jeg 2 brugte bøger igennem Amazon. Dvs. jeg købte dem egentlig i februar, men de dukkede først op i marts.
Bøgerne er:

Young Warriors - redigeret af Tamora Pierce og Josepha Sherman

David Eddings: High Hunt

Hos bookdepository købte jeg, fordelt over 2 omgange, 6 bøger:
Bøgerne er:

Stephanie Garber: Legendary (Caraval 2)

Sara Holland: Evermore (Everless 2)

J.R.R. Tolkien: The Hobbit (Houghton Mifflin)

Catherynne M. Valente: 
The Girl Who Soared Over Fairyland (Fairyland 3)
The Boy Who Lost Fairyland (Fairyland 4)
The Girl Who Raced Fairyland All the Way Home (Fairyland 5)

Hos Saxo købte jeg 4 bøger i marts.
Bøgerne er:

Kenneth Bøgh Andersen og Benni Bødker: Grimm

Patricia Briggs:
Steal the Dragon (Sianim 2)
When Demons Walk (Sianim 3)

David og Leigh Eddings: Regina's Song

Jeg faldt også over en enkelt bog i Føtex. Jeg har godt nok ikke læst første bind i serien endnu, selvom den står i reolen, men til kun 30 kr., kunne jeg ikke stå for den.
Bogen er:

Alan Bradley: Flavia de Luce og drengen i galgen (Flavia de Luce 2)

Derudover købte jeg også 4 manga brugt ved Amazon i marts. Det er nogle, jeg har kigget på længe, og med Brexit forude, kombineret med, at de nu kunne fås til en pris, jeg også ville betale, røg de med i kurven.
Mangaerne er:

Jake T. Forbes og Chris Lie:
Jim Henson's Return to the Labyrinth 1
Jim Henson's Return to the Labyrinth 2
Jim Henson's Return to the Labyrinth 3
Jim Henson's Return to the Labyrinth 4

En enkelt graphic novel blev det også til. Det var en, jeg havde forudbestilt ved Saxo, men den endte med at blive noget forsinket.
Graphic novel'en er:

Olimpieri, Angiolini, Steen, V.E. Schwab: The Steel Prince vol. 1 (V.E. Schwab: Shades of Magic)

Ialt flyttede 14 bøger, 4 manga og 1 graphic novel ind hos mig i perioden 4. marts til 31. marts. Af dem var 1 et anmeldereksemplar, 11 på engelsk (16, hvis man tæller manga og graphic novel med) og 6 (heraf 4 manga) brugte.
Jeg har ikke planer om at købe ret mange bøger i april, især ikke fordi der allerede er flere bøger på vej til mig, men mon ikke det bliver til et par stykker mere, hvis der er tilbud til Verdens Bogdag?

Hvilke nye bøger har I fået i marts? Og har I læst nogle af dem, jeg har købt? 

Ingen kommentarer: