lørdag den 28. marts 2020

TFF Readathon #2 - status

Så er TFF Readathon slut for denne gang, og selvom jeg afveg en del fra min TBR (som kan ses her), så gik det faktisk rigtig godt, i betragtning af, at jeg blev syg kort efter readathonets start, og derfor har haft mindre energi end jeg havde regnet med.
Jeg endte med at få læst 7 bøger og 2 graphic novels, fordelt på 2824 sider, og opfyldt samtlige udfordringer. Mit oprindelig mål var 9 bøger og 3591 sider, og selvom jeg ikke helt nåede mit mål, er jeg faktisk ret godt tilfreds, alt taget i betragtning.

Jeg fik læst følgende:

Peter S. Beagle: The Last Unicorn. 294 sider.
Udfordringer dækket: Læs en bog hvor et dyr spiller en vigtig rolle, Læs en bog du har stående på hylden, Læs en bog du har fået anbefalet, Læs en bog du ikke har læst før, Læs en bog udgivet før årtusindskiftet, Læs en standalone.

Tamora Pierce: Tortall and Other Lands. 369 sider.
Udfordringer dækket: Læs en bog du har stående på hylden, Læs en bog du ikke har læst før.

Kalyn Josephson: The Storm Crow (The Storm Crow 1). 350 sider.
Udfordringer dækket: Læs en bog hvor et dyr spiller en vigtig rolle, Læs en bog du har stående på hylden, Læs en bog med blåt på forsiden, Læs en bog du ikke har læst før.

Bryan Edward Hill og Gleb Melnikov: Being Human (Angel vol. 1). 128 sider.
Udfordringer dækket: Læs en bog du har stående på hylden, Læs en bog du ikke har læst før. 

Karen Inge Nielsen: Ravneskrig (Ravneskrig 1). 376 sider. 
Udfordringer dækket: Læs en bog du har stående på hylden, Læs en bog du har fået anbefalet, Læs en bog af en dansk forfatter, Læs en bog du ikke har læst før, Læs en hel serie.

Karen Inge Nielsen: Natspindlerens dødsmærke (Ravneskrig 2). 350 sider. 
Udfordringer dækket: Læs en bog hvor et dyr spiller en vigtig rolle, Læs en bog du har stående på hylden, Læs en bog med blåt på forsiden, Læs en bog du har fået anbefalet, Læs en bog af en dansk forfatter, Læs en bog du ikke har læst før, Læs en hel serie.

Julie Midtgaard: Elementprøven (Sprækken til Luscuro 1). 382 sider.
Udfordringer dækket: Læs en bog du har stående på hylden, Læs en bog du har fået anbefalet, Læs en bog af en dansk forfatter, Læs en bog du ikke har læst før, Læs en hel serie.

Brandon Sanderson m.fl.: White Sand vol. 1. 160 sider.
Udfordringer dækket: Læs en bog du har stående på hylden, Læs en bog du ikke har læst før. 

Julie Midtgaard: Elementsygen (Sprækken til Luscuro 2). 415 sider. 
Udfordringer dækket: Læs en bog med blåt på forsiden, Læs en bog af en dansk forfatter, Læs en bog du ikke har læst før, Læs en hel serie.

Var I med? Og hvor meget fik I læst? 

Ingen kommentarer: