mandag den 16. marts 2020

The Backlist Readathon - status

The Backlist Readathon er slut, og selvom jeg ikke helt nåede i mål med min TBR, er jeg ganske godt tilfreds. I løbet af den sidste uge fik jeg læst 5 af bøgerne fra min TBR, hvoraf flere var en del af min A-Z TBR, og en enkelt allerede ligger lunt i svinget til at blive årets yndlingsbog. At jeg ikke nåede igennem hele min TBR skyldtes snarere chok end manglende læsetid, da jeg blev sendt hjem fra arbejde torsdag, og nu skal vænne mig til de næste 14 dage at arbejde hjemme, mens biblioteket er Corona-lukket. Jeg er dog godt i gang med den ene af de resterende bøger fra min TBR, og regner med at blive færdig med den i dag, og mon ikke fortsættelsen bliver slugt efter den?
Nu gælder det dog først opsamlingen på The Backlist Readathon.

Ialt havde jeg 7 bøger på min TBR:

Sherrilyn Kenyon: The Wager (Lords of Avalon 0) (2002)
Læs din korteste backlist titel.
17 sider.

Diana Wynne Jones og Ursula Jones: The Islands of Chaldea (2014)
Læs en backlist bog med blåt på coveret. A-Z TBR.
277 sider.

Rebecca Roanhorse: Trail of Lightning (The Sixth World 1) (2018)
Læs en diverse backlist bog (lgbt, psykisk sygdom, farvet forfatter, etc.). A-Z TBR.
287 sider.

Natasha Pulley: Urmageren i Filigree Street (Urmageren i Filigree Street 1) (2017)
A-Z TBR.
399 sider

Tessa Gratton: En blodig arv (Blood Magic 1) (2014)

A-Z TBR.
491 sider

Tessa Gratton: Blodets vogter (Blood Magic 2) (2014)
503 sider

Gail Carriger: Etiquette and Espionage (Finishing School 1) (2013)
A-Z TBR.
312 sider

Heraf fik jeg læst 5 bøger, og begyndt på en sjette:

Sherrilyn Kenyon: The Wager (Lords of Avalon 0) (2002)
Læs din korteste backlist titel.
17 sider.

Diana Wynne Jones og Ursula Jones: The Islands of Chaldea (2014)
Læs en backlist bog med blåt på coveret. A-Z TBR.
277 sider.

Rebecca Roanhorse: Trail of Lightning (The Sixth World 1) (2018)
Læs en diverse backlist bog (lgbt, psykisk sygdom, farvet forfatter, etc.). A-Z TBR.
287 sider. 

Gail Carriger: Etiquette and Espionage (Finishing School 1) (2013) 
A-Z TBR.
312 sider

Natasha Pulley: Urmageren i Filigree Street (Urmageren i Filigree Street 1) (2017) 
A-Z TBR.
399 sider

Jeg gennemførte 3 af udfordringerne (læs mere om udfordringerne i mit indledende readathon-indlæg her), nemlig Læs din korteste backlist titel, Læs en backlist bog med blåt på coveret og Læs en diverse backlist bog (lgbt, psykisk sygdom, farvet forfatter, etc.), og så fik jeg læst 3 bøger fra min A-Z TBR. 

Ialt fik jeg læst 1292 sider, fordelt på 5 bøger, samt 49 sider fra En blodig arv (Blood Magic 1) af Tessa Gratton. Jeg håber, readathonet bliver gentaget, da det var en rigtig god anledning til at få læst nogle af de lidt ældre titler, som gemte sig på min reol. 

Var der nogle af jer, der var med? Og hvordan gik det for jer? 

Ingen kommentarer: