lørdag den 30. marts 2019

TFF Readathon - status

Så er første omgang TFF Readathon slut, og det gik rigtig godt.
Jeg fik nemlig læst hele min TBR (og ovenikøbet færdiglæst en bog, som godt nok ikke tæller med, undervejs), og med undtagelse af en enkelt bog, som skuffede mig en smule, så var jeg ret vild med de bøger, jeg fik læst.
Ialt fik jeg læst 6 bøger (af dem, der talte med) på ialt 1954 sider, og opfyldt 6 ud af 8 udfordringer.
Bøgerne, jeg fik læst, var:

Laini Taylor: Strange the Dreamer (Strange the Dreamer 1)
Udfordringer dækket: Begynd en ny serie, Læs en bog i genren high fantasy, Læs en fantasybog du har stående på hylden, men endnu ikke åbnet.
Bogen var iøvrigt også månedens valgte FairyLoot-bog fra krukken..
536 sider. 

Nick Clausen: Udvalgt (Den sidste vindrytter 1)
Udfordringer dækket: Begynd en ny serie, Læs en bog i genren high fantasy, Læs en fantasybog du har stående på hylden, men endnu ikke åbnet.
Bogen var også en del af min årslæsestak.
194 sider. 

Nick Clausen: Rejsen (Den sidste vindrytter 2)
Udfordringer dækket: Læs en bog i genren high fantasy, Læs en fantasybog du har stående på hylden, men endnu ikke åbnet.
262 sider.

Nick Clausen: Opgøret (Den sidste vindrytter 3)
Afslut en serie eller kom ajour (til den sidst udkomne), Læs en bog i genren high fantasy, Læs en fantasybog du har stående på hylden, men endnu ikke åbnet.
236 sider. 

Rachel Aaron: Nice Dragons Finish Last (Heartstrikers 1)
Udfordringer dækket: Begynd en ny serie, Læs en fantasybog med en drage i (eller på forsiden), Læs en bog i genren urban fantasy, Læs en fantasybog du har stående på hylden, men endnu ikke åbnet.
283 sider.

Mikkel Wendelboe: Fyrstens hævn (Aiñafablen 5)
Udfordringer dækket: Afslut en serie eller kom ajour (til den sidst udkomne), Læs en bog i genren high fantasy.
Herudover var bogen også månedens valg fra seriekrukken.
443 sider.
Alt i alt et rigtig succesfuldt readathon, hvor jeg fik læst en del bøger, som har ventet længe i reolen. Jeg glæder mig allerede til næste omgang TFF Readathon. 

Var I med? Og fik I læst nogle gode bøger? 

Ingen kommentarer: