lørdag den 3. september 2022

Book Haul #8

(Reklame - indeholder anmeldereksemplarer)

August er slut, og det er blevet tid til at vise månedens Book Haul frem på bloggen. 
Og selvom det ikke umiddelbart ser sådan ud, så lykkedes det mig faktisk stort set at holde mig på måtten hvad angår bogkøb i august. Langt de fleste af bøgerne stammer nemlig fra overraskelsespakker fra forlag, og af dem, jeg selv købte, var to forudbestillinger fra juli. Hvilket er en god ting, med Fantasyfestivalen lige om hjørnet. 
Men lad os bare komme i gang. 

Som altid starter jeg med anmeldereksemplarerne. I august fik jeg tilsendt overraskelsespakker fra 2 forlag, som tilsammen indeholdt 7 bøger. 
De er:

Karin Hald: Fabeldyr og andre magiske skabninger. Forlaget Turbine. 

Gry Kappel Jensen: Pagten (Venja 1). Forlaget Turbine.

Gry Kappel Jensen: Hemmeligheden (Venja 2). Forlaget Turbine. 

Julie M. Day: Af ild og vind (Sagakvartetten 2). Forlaget Turbine. 

Aisling Fowler: Twelve og Sneskoven (Ildfødt 1). Forlaget Straarup og Co. 

Anna Ruhe: Arven fra Villa Evie (Duftapoteket 6). Forlaget Straarup og Co. 

Ida Tufte Michelsen: Alma Freng og en flyvende fars hemmelighed (Alma Freng 2). Forlaget Straarup og Co. 

Fra Saxo dumpede 4 bøger ind ad døren i august, hvoraf 2 var forudbestillinger. 
Bøgerne er:

Jean Menzies: Egyptian Myths

Patricia Briggs: Soul Taken (Mercy Thompson 13)

Anne-Marie Vedsø Olesen: Misteltenen (Vølvens vej 2)

Eva Munk: Nordlys (Grøn Klode 3)

I alt flyttede 11 bøger ind i reolerne i perioden 1. august til 3. september. Af dem var 7 anmeldereksemplarer, 2 forudbestillinger og 2 på engelsk. 
I september står den på masser af bogkøb til Fantasyfestivalen, men derudover har jeg ikke planer om at købe bøger. Jeg tror nemlig, jeg kommer til at slæbe rigeligt med hjem fra festivalen, og mon ikke min bankkonto trods alt vil takke mig, hvis jeg begrænser mine bogkøb til den ene weekend, hvor jeg ved, jeg kommer til at gå shopamok. 

Ingen kommentarer: