lørdag den 27. februar 2021

Book Haul #2

(Reklame - indeholder anmeldereksemplar)

Februar nærmer sig sin afslutning, og det betyder, at det er blevet tid til endnu et book haul-indlæg. 
Selvom der er en del bøger at vise frem denne gang, så blev størsteparten af dem faktisk købt i januar - og en enkelt helt tilbage i december - og månedens bogkøb ser derfor mere voldsomme ud, end de egentlig var. 
Men lad os bare gå i gang. 

Som altid starter jeg med anmeldereksemplarerne. I februar fik jeg tilsendt et enkelt anmeldereksemplar som overraskelsespakke.
Bogen er:

Roshani Chokshi: Aru Shah og ønsketræet (Pandava-kvartetten 3). Forlaget Straarup og Co.

I februar bestemt jeg mig for at prøve en bogboks, jeg har kigget på længe, nemlig Paladin Mystery Box, som jeg har lavet en unboxing af her, og i boksen befandt sig denne bog:

Sherrilyn Kenyon: Born of Defiance (The League: Nemesis Rising 7)

Jeg købte også en enkelt bog hos Saxo, nemlig:

Marc Burrows: The Magic of Terry Pratchett

Fra Thriftbooks modtog jeg 8 brugte bøger, som blev købt i januar, men var længe undervejs. 
Bøgerne er:

Eva Ibbotson:
Dial-A-Ghost
The Great Ghost Rescue
The Ogre of Oglefort
The Abominables
Which Witch?

Debi Gliori:
Pure Dead Wicked (Pure Dead 2)
Deep Trouble (Pure Dead 4)
Deep Water (Pure Dead 5)

Jeg modtog også 2 brugte bøger fra Amazon, hvoraf den ene har været undervejs siden december.
Bøgerne er:

Elise Kova: The Rebels of Gold (The Loom Saga 3)

Anne McCaffrey: All The Weyrs of Pern (Dragonriders of Pern 8)

Det blev også til en enkelt ny udgivelse fra Forlaget Petunia, som jeg bestilte på udgivelsesdagen, nemlig:

Eva Munk: Du kommer med Natten

Hos Fantask købte jeg 4 tegneserier, nemlig:

Thom Roep og Piet Wijn:
Den lumske læge (Gammelpot 3)
Porten til Østen (Gammelpot 4)

René Goscinny og Albert Uderzo:
Asterix på skattejagt (Asterix 13)
Den store grav (Asterix 25)

Sidst, men ikke mindst, blev det til et enkelt stykke bogmerchandise, nemlig en kop med Elementsygen (Sprækken til Luscuro 2), købt direkte hos forfatteren Julie Midtgaard. 

I alt flyttede 14 bøger, 4 tegneserier og 1 krus ind hos mig i perioden 31. januar til 27. februar. Af dem var 1 et anmeldereksemplar, 12 på engelsk, og 10 brugte. 
I marts er der en del nye udgivelser, jeg gerne vil have fat i, hvoraf flere allerede er forudbestilt, og så venter jeg stadig på et par bøger, som jeg bestilte i februar. Derudover håber jeg at kunne holde lidt igen med bogkøbene, men om det lykkes, vil vise sig. Med endnu en måneds hjemsendelse forude er det ikke usandsynligt, at jeg får brug for retailterapi igen, og nu åbner de fysiske boghandlere jo lige om lidt. 

Købte I bøger i januar, og er der nogle af mine bogkøb, I også er faldet for? 

Ingen kommentarer: