lørdag den 10. marts 2018

Konkurrence

Sponsoreret indlæg. 

Konkurrencetid!

I anledning af den kommende udgivelse af Grænsen til Trafallas 2, og genudgivelsen af bind 1, har forfatteren Julie M. Day været så sød at stille et eksemplar af Den halves arv, Grænsen til Trafallas 1, på højkant.
Den halves arv var en af de bedste bøger jeg læste i 2017, og anmeldelsen kan læses lige her.

For at deltage i konkurrencen skal du:
1. Have en dansk adresse bogen kan sendes til.
2. Skrive din e-mail sammen med dit svar, så jeg kan kontakte dig, hvis du vinder.
3. Svare på følgende spørgsmål i en kommentar: Hvad hedder den kvindelige hovedperson?

Vinderen trækkes om en uge, lørdag 17. marts.

15 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hun hedder Grace ��


dinafriisr@gmail.com

Signe Fahl sagde ...

Grace, et smukt navn.

Signepihl@outlook.comm

Anonym sagde ...

Hun hedder Grace.

Else1980@hotmail.com

Anonym sagde ...

Hun hedder Grace

Cederstrom89@hotmail.com

Anonym sagde ...

Grace er den kvindelige hovedpersonens navn :-)

Boghilsner fra
Susanne
circe@os.dk

Unknown sagde ...

Hun hedder da Grace! Jeg kan næsten ikke vente med at møde hende :)
Min email er mejakobsen89@gmail.com

Mvh Marianne Jakobsen

Unknown sagde ...

hun hedder Grace
linevrist@gmail.com

Unknown sagde ...

Hun hedder Grace og jeg er helt sikker på at min fantasy elskende teenagedatter vil elske at læse den <3

Firegirl@mail.tele.dk

Kodylia sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Kodylia sagde ...

Hovedpersonen hedder Grace

kodylia (a) gmail . com

Christina sagde ...

Den vil jeg gerne læse, hun hedder Grace :-)

Mvh Christina christina.bjoerk@gmail.com

Unknown sagde ...

Hun hedder Grace :)

E-mail: victoriaaabel@hotmail.com

Unknown sagde ...

Hun hedder grace

Med venlig hilsen ingelise_schmidt@hotmail.com

Aida sagde ...

Den kvindelige hovddkarakter hedder Grace.

E-mail: aimfriis@gmail.com

Unknown sagde ...

Hun hedder Grace 😀
trine-a@live.dk