fredag den 28. april 2023

Book Haul #4

(Reklame - indeholder anmeldereksemplarer)

Så er det igen blevet tid til at vise månedens book haul frem på bloggen. 
April bød på en hel del nye udgivelser, som jeg bare måtte have fingrene i, og sammen med en del impulskøb gjorde det, at stakken med nye bøger endte med at blive forholdsvis stor. 
Men lad os bare gå i gang. 

Som altid starter jeg med anmeldereksemplarerne. I april fik jeg tilsendt 4 bøger af en sød forfatter. 
Bøgerne er:

Sidsel Katrine Slej:
Magien vågner (Heksesøstre 1). Forlaget Tellerup. 
Tryllebundet (Heksesøstre 2). Forlaget Tellerup.
Skovens kald (Heksesøstre 3). Forlaget Tellerup.
Sølvhavet (Heksesøstre 4). Forlaget Tellerup.

Hos Saxo købte jeg en ordentlig stak nye udgivelser. 6 styk blev det til. 
De er:

Richard Osman: Kuglen der ikke ramte (Torsdagsmordklubben 3)

Eva Munk: Stav til sorg

Julie Kagawa: Shinji Takahashi: into the heart of the storm (Society of Explorers and Adventurers 2)

Steven Brust: Tsalmoth (Vlad Taltos 16)

Jenny Colgan: Brylluppet på øen (Mure 6)

John Flanagan: Piratskibet (Våbenbrødre 9)

Det blev også til impulskøb af 2 brugte bøger hos Saxo, nemlig:

Ulf Pilgaard: Mit liv som Ulf

Jacob Wendt Jensen: Ove Sprogøe - en biografi

Hos Amazon fik jeg købt en enkelt ny udgivelse.
Bogen er:

Instinct: An Animal Rescuers Anthology

Det blev også til et enkelt impulskøb i Føtex, nemlig:

Thomas Bagger: Den nittende ø (Lucas Stage 2)

Tilbage i marts bestilte jeg 2 bøger hos Thriftbooks, og i april fik jeg pakken ind ad døren. 
I pakken var:

Diana Wynne Jones: Wild Robert

Tom Becker: Nighttrap (Darkside 3)

Og apropos brugte bøger, så købte jeg i april 3 styk fra to andre The Fantasy Fellowship-medlemmer. 
De er:

Thomas Bulfinch: Bulfinch's Mythology 

Lloyd Alexander:
Taran og borgen på øen (Kampen om landet Prydain 3)
Kong Taran (Kampen om landet Prydain 5)

Sidst, men ikke mindst, blev det til 2 tegneserier/graphic novels hos Fantask.
De er:

Goscinny og Uderzo: Asterix ta'r til Spanien (Asterix 14)

Mark Millar og Gigi Cavenago: The Magic Order vol. 3

I alt flyttede 19 bøger og 2 tegneserier/graphic novels ind i reolerne i perioden 2.-28. april. Af dem var 4 anmeldereksemplarer, 3 faglitteratur, 2 biografier og 7 brugte. 7 var på engelsk. 
Majs book haul bliver forhåbentlig lidt mindre, men da der også i maj udkommer en del nye udgivelser, jeg gerne vil have fingrene i, og jeg allerede har et par pakker på vej, bliver stakken nok alligevel forholdsvis stor. 

Ingen kommentarer: