lørdag den 1. april 2023

Book Haul #3

(Reklame - indeholder anmeldereksemplarer)

Ny måned - ny Book Haul.
Efter et par måneder med flere store køb lykkedes det mig i marts at holde lidt igen, og det er derfor en forholdsvis lille stak bøger, jeg kan vise frem denne gang. Der blev dog plads til lidt impulskøb i månedens løb, ligesom jeg også fik en overraskelsespakke ind ad døren. 
Her er marts måneds bogstak. 

Som altid starter jeg med anmeldereksemplarerne. I marts fik jeg en overraskelsespakke tilsendt fra et sødt forlag med 4 bøger. 
Bøgerne er:

Bodil Bang Heinemeier: Gudinder. Forlaget Alvilda. 

Sissel Bøe og Peter Madsen: Askemor (Troldeliv). Forlaget Alvilda.

Mette Finderup: Et råb om hjælp (Ånde-æder 1). Forlaget Alvilda.

Ulrika Louisa Bjerregaard: Den sorte gryde (Hekseskolen 1). Forlaget Alvilda.

Det blev kun til 1 bog og 1 graphic novel hos Saxo i denne måned. 
De er:

Kieron Gillen, Dan Mora og Tamra Bonvillain: The Wasteland (Once and Future vol. 5)

Brian Lee Durfee: The Lonesome Crown (The Five Warrior Angels 3)

Og så blev det til 2 impulskøbte bøger i Føtex, nemlig:

Thomas Larsen: Monark og menneske

Elton John: Mig

I alt flyttede 7 bøger og 1 graphic novel ind i reolerne i perioden 26. februar til 1. april. Af dem var 4 anmeldereksemplarer, 3 faglitteratur og 1 på engelsk. Ikke dårligt. Jeg ved dog allerede, at stakken bliver noget større i april, hvor der udkommer en del nye udgivelser, jeg gerne vil have fingrene i. 

Ingen kommentarer: