lørdag den 2. november 2019

Book Haul #10

(Reklame - indeholder anmeldereksemplarer)

Med Fantasyfestivalen bag mig og BogForum forude, havde jeg egentlig ikke planer om, at jeg skulle købe ret mange bøger i oktober. Men med hjælp fra et par forudbestillinger, kombineret med store rabatter og ankomsten af de sidste bøger købt i september, samt en pæn stak anmeldereksemplarer fra søde forlag, lykkedes det mig alligevel at samle en pæn stak bøger sammen i månedens løb. Og der er endda flere på vej. Forudsat, altså, at det lykkes PostNord at finde den pakke, de har smidt væk, og de andre pakker når helskindet frem.
Men disse bøger nåede i hvert fald sikkert frem. 

Som altid starter jeg med anmeldereksemplarerne. I oktober fik jeg tilsendt 4 anmeldereksemplarer fra søde forlag. 
Bøgerne er:

John August: Arlo Finch i fuldmånens sø (Arlo Finch 2). Forlaget Alvilda.

Philip Reeve: Byernes kamp (Mortal Engines 4). Forlaget Alvilda. 

Nicole Boyle Rødtnes: Den sorte enkes by (Rød og Blå 1). Forlaget Alvilda. 

Hanne Lykke Rix: Prins af Okenos (Kongestenen 4). Forlaget DreamLitt.

Fra Saxo dukkede der, af flere omgange, 6 bøger og 1 tegneserie, op i løbet af oktober. 
De er:

J.K. Rowling: Harry Potter og Flammernes Pokal (Harry Potter 4). Illustreret af Jim Kay. 
Valhalla i nye hænder 

Kenneth Bøgh Andersen og Benni Bødker: Grimm 2 - Grumme eventyr genfortalt for gamle og unge

Tom Buk-Swienty: Løvinden

Rick Riordan: The Tyrant's Tomb (The Trials of Apollo 4)

Gail Carriger: Reticence (The Custard Protocol 4)

G.L. Carriger: The Omega Objection (San Andreas Shifters 2)

Jeg havde "opsparet" en gratis bog hos Thriftbooks, og da jeg indløste den, røg der lige en bog mere med i kurven, så totalen endte på 2 brugte bøger. 
Bøgerne er:

Ray Bradbury: Dandelion Wine (Green Town 1)

Anne McCaffrey: Moreta: Dragonlady of Pern (The Dragonriders of Pern 4)

Ialt flyttede 12 bøger og 1 tegneserie ind i perioden 5. oktober til 1. november. Af dem var 4 anmeldereksemplarer, 5 på engelsk, 1 biografi og 2 brugte bøger. 
I november ved jeg allerede, at jeg kommer til at købe en del bøger til BogForum. Og så er der, som nævnt, et par bøger på vej med posten. Men ellers har jeg ikke planer om at købe bøger i november. Med december lige om hjørnet, skulle der jo gerne være en smule penge tilbage til gaveindkøb, og det gør da heller ikke noget, hvis jeg har et par bogtitler at skrive på ønskesedlen. 

Har I fået nogle nye bøger ind ad døren i oktober? Og hvilke af de bøger, jeg har modtaget, står på jeres ønskeseddel? 



Ingen kommentarer: