tirsdag den 1. august 2017

Konkurrence

Sponsoreret indlæg.

Det er efterhånden et stykke tid siden, at jeg sidst har afholdt en konkurrence på bloggen, og derfor er det tid til en igen.
I anledning af, at tredje bind af Iron Fey sagaen af Julie Kagawa udkommer i dag, har forlaget HarperCollins Nordic været så søde at sponsorere et eksemplar af bogen, Jerndronningen, til en heldig vinder.
Jeg har tidligere anmeldt bind 1 og 2, og kan bestemt anbefale serien.
Du deltager på denne måde:

Skriv en kommentar og anbefal mig en fantasyserie du synes jeg skal gå i gang med. Husk at skrive din e-mail i kommentaren, så jeg kan få fat i dig hvis det er dig der er den heldige vinder.
For at deltage skal du have dansk adresse.

Vinderen trækkes søndag den 6. august og får direkte besked.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uhh hvis det er et stykke tid siden så er det da også på tide med en giveaway! Hihi ej du skal ikke føle dig forpligtet til det holde en giveaway bare fordi det er et stykke tid siden! Vi skal nok følge din blog så længe du kommer med nogle lækre anmeldelser af bøger! ��❤ men når det er sagt så er det en mega spændende bog du har fundet frem og vil elske at få den læst! Og Self eje Den!������ jeg vil anbefale 2 serie som jeg syntes er absolut fantastiske men desværre også lidt overset. Nr. 1 Morganas kilder af Helle Ryding (trilogi og dansk) nr. 2 - Hymnernes Hersker af Kate Constable (trilogi og Australier) håber anbefalingerne er noget for dig ellers har jeg nemt nogle andre af mine yndlingsserier som er oversete og must read jeg også kan anbefale! ����❤ min mail er maleneeek@hotmail.com
M.v.h. Malene Erika

Anonym sagde ...

Jeg har lige læst de 10 første bøger i The Vampire Diaries af L.J.Smith på små 14 dage,jeg blev helt suget ind i historien. Man når hele følelsesregistret igennem,på godt og ondt,men klart en bog-serie man hygge med og den får klart min anbefaling med på vejen ;-)


Hilsen

Susanne B Jensen

circe@os.dk

Sofie Christensen sagde ...

En serie jeg helt klart vil anbefale er Sanddrømmeren triologien som er let læselig, godt skrevet og helt igennem fantastisk.

Sofi792a@icloud.com

Anonym sagde ...

En meget anbefalelsesværdig serie er 'Ravnenes Hvisken' af Malene Sølvsten, så hvis du ikke har læst den endnu, er det bare med at komme i gang! Den er virkelig velskrevet og gennemtænkt, og er utrolig spændende hele vejen igennem :-) Blandingen af fantasy, krimi, nordisk mytologi og ungdomsliv er helt perfekt, og det gør 'Ravnenes Hvisken' til en af mine yndlingsserier :-)

dinafriisr@gmail.com

Jenny Nielsen sagde ...

Jeg elsker Nattens Hus men vælger at anbefale et par ukendte her i Danmark istedet for, nemlig "The Alpha Drive" af Kristen Martin og "Joha" af Ashley Johanna

Jennylilywhite@gmail.com

Anonym sagde ...

Altså er det er jo en anelse svært at anbefale fantasy-serier til lige præcis dig ;-) Med fare for at anbefale noget, du allerede har læst - så...

Jeg har med stor fornøjelse læst Kenneth Bøgh Andersens Den Store Djævlekrig-serie - og hans stand-alone med Lars Gabel, Skæbnemageren. Han skriver forrygende - den der mørke dystre tone, er jeg vild med.

Ellers er jeg selv ved at læse videre i GoT - er ved bog 4 - og ser naturligvis også serien. Det er SÅ godt.

Jeg glæder mig derudover til næste bind af Boris Hansens serie, Panteon-sagaen udkommer på Fantasy Festivalen i Esbjerg - det er virkelig også en god serie, som jeg varmt kan anbefale.

Bente

benteskou (a) gmail (.) com