onsdag den 2. november 2022

Book Haul #10

(Reklame - indeholder anmeldereksemplar)

Så er det igen blevet tid til et Book Haul-indlæg. Denne gang er det min Book Haul for oktober, jeg viser frem, og selvom der da blev plads til et par impulskøb i månedens løb, så lykkedes det mig i det store og hele at holde igen. Hvilket er en god ting, med BogForum lige om hjørnet. 
Men lad os bare komme i gang. 

Som altid starter jeg med anmeldereksemplarerne. Siden sidste Book Haul har jeg fået tilsendt et enkelt anmeldereksemplar i en overraskelsespakke fra et forlag. 
Bogen er:

Merlin P. Mann: Mørket under dæk (Rane og det magiske museum 3). Politikens Forlag. 

Hos Saxo blev det til 5 bøger, hvoraf den ene var et senere impulskøb. 
De er:

Rob Wilikins: Terry Pratchett - A Life With Footnotes

Erin Sterling: Forheks din eks (Ex Hex 1)

Stephen Aryan: The Warrior (Quest for Heroes 2)

Brandon Sanderson og Janci Patterson: Bastille vs. the Evil Librarians (Alcatraz vs. the Evil Librarians 6)

Joe Abercrombie: A Little Hatred (The Age of Madness 1)

Det blev også til et enkelt impulskøb i Føtex, nemlig:

Liza Marklund: Mosen (Stenträsktrilogien 2)

Jeg købte 2 tegneserier hos Fantask i oktober.
Tegneserierne er:

Martin Lodewijk: Agent 327 1966-1968 (Samlet 1)

Thom Roep og Piet Wijn: Skabet med de tusind døre (Gammelpot 18)

Sidst, men ikke mindst, blev det til 4 Funko Pops hos Aimshop, hvor jeg havde en rabatkode fra goodie baggen jeg fik til Fantasyfestivalens bogbloggerevent. 
De er:

Maleficent (Villains 1082)

Rick O'Connell (The Mummy 1080)

Evelyn Carnahan (The Mummy 1081)

Hercules (Hercules the Legendary Journey 1154)

I alt flyttede 7 bøger, 2 tegneserier og 4 Funko Pops ind i perioden 30. september til 2. november. Af dem var 1 anmeldereksemplar, 1 biografi og 4 på engelsk. 
I november regner jeg ikke med at købe bøger uden om BogForum, men om det kommer til at holde, vil vise sig. 

Ingen kommentarer: