lørdag den 20. april 2019

Påskekonkurrence

Konkurrencen er slut!


Konkurrencetid!
Det fine påskevejr skal fejres, og jeg sætter derfor en af mine yndlingsbøger på højkant, sammen med lidt påskeguf, til en heldig vinder. 
Howl's Moving Castle af Diana Wynne Jones er en bog, jeg har genlæst igen og igen, og jeg elsker dens humor, varme og magiske stemning. 
For at deltage i konkurrencen skal du skrive en kommentar med en bog, som du har genlæst om og om igen. Husk at skrive din e-mailadresse, så jeg kan kontakte dig, hvis det er dig, der vinder. Du skal have en dansk adresse for at deltage. 
Vinderen findes ved lodtrækning tirsdag 23. april.

Så er vinderen fundet ved hjælp af en Random Number Generator, og vinderen blev: Malene Erika. Vinderen har fået direkte besked.
Tak til alle deltagerne. 

10 kommentarer:

Malene Erika sagde ...

Åh det er dejlig farverig og påske ud! Har altid gerne ville læse den bog og stifte bekendtskab med forfatteren, som en endnu ikke har fået læst en eneste bog fra endnu. Min go to forfatter er Tamora Pierce og Alanna er nok den jeg har læst flest gange.
(maleneeek@hotmail.com)

Anonym sagde ...

Jeg har en del bøger jeg genlæser,favoritten kunne måske nok være barndommens yndlingsbog Otto er et næsehorn som jeg stadig kan finde på at læse . Jordens børn serien er også en jeg genlæser samt twilight og Anne McCaffreys Menolly trilogi og og øhh stopper bare her :-) ;-) God Påske

Hilsen Susanne
circe@os.dk

Elena sagde ...

Sikke en lækker konkurrence. Jeg vidste ikke der også var en bog (har set filmen). Vil super gerne vinde bogen. Den lyder jo magisk!

Jeg har genlæst Sartres Eksistentialisme er en Humanisme. Lidt anden genre må man sige, men stadig også anbefalelsesværdig ��

Kh. Elena
Elena-leah@hotmail.com ☀️

Christina sagde ...

Jeg har altid haft det ned at læse bestemte bøger flere gange, lige fra Ronja Røverdatter til Ringenes Herre :-)
Jeg vidste heller ikke at der var en bog bag Det Levende Slot, som jeg i øvrigt har set flere gange

Mvh Christina
Christina.bjoerk@gmail.com

Rose sagde ...

Nej hvor gad jeg godt læse bogen - elsker filmen - også Totoro og shihiro og heksen �� jeg har flere bøger, som jeg genlæser fx ‘ikke uden min datter’, ‘this lullaby’ og ‘hulebjørnens klan serien’

Anonym sagde ...

Nu er det efterhånden sjældent, jeg genlæser. Det skulle da lige være alle de billedebøger vi læser på repeat herhjemme ;-) Men da jeg var ung genlæste jeg Anne fra Grønnebakken MANGE gange!!

benteskou (a) gmail.com

Jenny Nielsen sagde ...

Mit skatkammer bøgerne har læst flest gange og dem bliver jeg aldrig træt af at læse

Jennylilywhite@gmail.com

Anonym sagde ...

Poison Study af Maria V. Snyder er en bog som jeg har genlæst et utal af gange.
Jenniferolsen12@gmail.com

Anonym sagde ...

Som barn elskede jeg at læse Frode og alle de andre rødder og Den skæggede dame. Dem læser jeg stadig og jeg synes stadig, de er sjove :-)
Nu genlæser jeg ikke så tit, men jeg har udvalgte kapitler i bøger, som jeg læser igen og igen :-)
Mvh Louise
Louisedam(a)gmail.com

Kristina Vallentin Larsen sagde ...

Det er ikke så ofte jeg genlæser bøger, men Harry Potter har jeg dog læst et par gange. Ellers er det primært manga der bliver genlæst hjemme hos mig :)

k.vallentin@gmail.com