torsdag den 10. januar 2008

MSN vs Google

Jeg har nu oprettet en bruger på både MSN og Google, og foretrækker så absolut Google. Her var der ingen problemer med at oprette mig, imodsætning til på MSN hvor der var store problemer. Både pga popup-problematikken, men også fordi den i første omgang nægtede at oprette mig. Det er dog løst nu. Et andet irritationsmoment ved MSN er, at da jeg som privatmail har en hotmail-adresse, ønsker MSN at jeg bruger den til at chatte med, i stedet for min arbejdsmail. Google er der ingen problemer med, og det er rart at alle tingene er samlet ét sted, så man kan nøjes med at logge sig på sin google-konto, og så have adgang til alt.
Jeg synes også det var nemmere at chatte via Google end via MSN, fordi man kun skulle klikke på Enter for at sende sin meddelelse. Til gengæld er der flere forskellige smileys ved MSN.

Ingen kommentarer: