søndag den 27. februar 2022

Book Haul #2

(Reklame - indeholder anmeldereksemplar)

Februar synger på sidste vers, og det er blevet tid til månedens book haul. Og selvom stakken af nye bøger på ingen måde nærmer sig størrelsen på sidste måneds, så er det alligevel lykkedes mig at samle en pæn stak sammen. Primært grundet Føtex' bogudsalg i de sidste uger af februar, hvor jeg, af et par omgange, fik lidt flere bøger med mig hjem, end jeg havde planlagt. 
Men lad os bare komme i gang. 

Som altid starter jeg med anmeldereksemplarerne. I februar fik jeg tilsendt et anmeldereksemplar af et forlag.
Bogen er:

Camilla Wandahl: Stjernernes Øje (Øglejægerne 2). Forlaget Gyldendal. 

Jeg havde fødselsdag i januar, og her fik jeg, blandt andet, gavekort til Bog og Idé af mine kolleger. I februar fik jeg vekslet dem til 2 bøger, og de er:

Jeanette Varberg og Poul Duedahl: Den fjerde rytter

Charlie Jonas: Kattecafeen

Det blev til et enkelt bogkøb hos Amazon, nemlig:

L.L. Macrae: The Iron Crown (Dragon Spirits 1)

Månedens høst fra Saxo var noget mindre, end den plejer at være. 2 bøger (herunder en forudbestilling) og 1 graphic novel blev det til. 
De er:

Arleston og Barbucci: Swinging London (Ekho spejlverdenen 7)

Sebastien De Castell: Tales of the Greatcoats vol. 1

Julie Kagawa: The Iron Sword (The Iron Fey: Evenfall 2)

Derudover blev det til 5 bøger i Føtex, hvoraf de 4 var på udsalg. 
Bøgerne er:

Elly Griffiths: Døden mellem linjerne (Harbinder Kaur 1)

Sonja Oppenhagen: Mit liv, min linedans

Bo Lidegaard: Landsmænd

Richard Osman: Torsdagsmordklubben (Torsdagsmordklubben 1)

Fredrik Backman: Vinderne (Bjørneby 3)

I alt flyttede 11 bøger og 1 graphic novel/tegneserie ind i reolerne i perioden 6.-27. februar. Af dem var 1 anmeldereksemplar, 2 fagbøger, 1 biografi, 1 novellesamling, 2 fødselsdagsgaver, 1 forudbestilling og 3 på engelsk. 
I marts har jeg ikke planer om de store bogkøb. Jeg har dog et par forudbestillinger, som udkommer i marts, og så har jeg en enkelt bog på vej fra Thriftbooks, som blev bestilt i februar. Planerne kan dog hurtigt ændre sig, da Bog og Idé holder deres årlige bogudsalg i starten af måneden, men jeg håber, at kunne holde lidt igen, da jeg ved, jeg kommer til at købe mange bøger i april. 

Ingen kommentarer: