mandag den 13. januar 2020

Fødselsdagskonkurrence

Lige om lidt kan jeg igen fejre fødselsdag, og i den forbindelse har jeg lyst til at forkæle nogle af jer læsere, der trofast følger bloggen, både her og på Instagram.
Jeg har derfor lavet to konkurrencer. En her, og en på Instagram, hvor man kan vinde to forskellige bogpakker. Bøgerne er sponsoreret af forfatterne, og jeg var så heldig at vinde dem til Bogbloggereventet på sidste års Fantasyfestival. Men da jeg havde bøgerne i forvejen, vælger jeg nu at lade det komme jer til gode.

Her på bloggen kan I vinde de første to bind af Julie M. Days fantastiske fantasytrilogi Grænsen til Trafallas, sponsoreret af forfatteren, samt 1 Folio Diary for 2020, sponsoreret af mig.
For at deltage i konkurrencen skal I:

-Skrive en kommentar på bloggen, hvor I fortæller, hvilken bog I glæder jer mest til i 2020. Husk også at skrive en mailadresse i kommentaren, hvor jeg kan kontakte jer, hvis I vinder.
-Have en dansk adresse, som præmien kan sendes til.

Vinderen findes på fredag den 17. januar, og får direkte besked.

Husk også at tjekke konkurrencen på Instagram ud. Søg på @laesehestmedfantasy.





11 kommentarer:

Sarah sagde ...

Jeg glæder mig allermest til læse Julie Midtgaards Elementsyge som skal komme i april :D

jennifer sagde ...

Jeg glæder mig mest til Spektrum 5 :)

Jenniferolsen12@gmail.com

Christina sagde ...

Tillykke med fødselsdagen!

Jeg glæder mig nok mest til henholdsvis den seneste Patricia Briggs og så håber jeg også på dragernes konge nr 4 :-)

Christina.bjoerk@gmail.com

Kristina sagde ...

Tillykke med fødselsdagen 😄
Jeg glæder nok mest til at modtage jubilæumsudgaven af The Royal Assassin af Robin Hobb. Den er bestilt og skulle lande hos mig en gang i juni, og jeg glæder mig simpelthen så meget til det😍

K.vallentin@gmail.com

Anne sagde ...

Tillykke med fødselsdagen��
Der er mange bøger at vælge imellem - på dansk glæder jeg mig helt vildt til Spektrum 5 af Nanna Foss og Bondekongens rejse af Christina E. Ebbesen.
På engelsk venter jeg i spænding på Smoke Bitten af Patricia Briggs, den næste i Mercy Thompson-serien��
anne.munk.skytt@gmail.com

Maiken M sagde ...

Tillykke med fødselsdagen �������� Glæder mig til Spektrum 5 ��
Maikenmoller@hotmail.com

Dagmar sagde ...

Den bog som jeg glæder mig mest til at læse er Harry Potter og hemmelighedernes kammer.
Min e-mail: dagmars11@hotmail.com

Jenny Nielsen sagde ...

Jeg gælder mig mest til Forenet (Død Verden 4)

Jennylilywhite@gmail.com

Kodylia sagde ...

Jeg glæder mig til Spektrum 5 som, hvis alt går godt, skal udkomme til bogforum :-)
email betina (a) havetog.dk
Og tillykke med fødselsdagen :-)

Sidsel Sander Mittet sagde ...

Tillykke med fødselselsdagen! Det er altid en fornøjelse at følge med��. Jeg glæder mig til rigtig mange bøger i 2020 bl.a. "Forfatternes kort", "Den sorte enkes by" og afslutningen på Maberrys "Rot & Ruin"-serie��.
Mail:sim@vucfyn.dk

Anonym sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen. Jeg glæder mig til Louise Haibergs Død verdden 4 - Forenet . (y)
Hilsen Susanne
Mail: circe@os.dk