fredag den 28. september 2018

Sensommerkonkurrence

*Sponsoreret indlæg*

September er næsten slut, men inden efteråret for alvor indtræder, kan jeg lige nå en lille sensommerkonkurrence. Efteråret er perfekt til at starte nye fantasyserier og spille spil, og derfor indeholder præmien begge dele.
Og hvad kan man så vinde? Præmien består af:

- 1 stk. Væddermændenes nat (Et varsel om storm 1) af Tobias Stenbæk Bro - en helt ny fantasybog fra Turbine Forlaget, som også har sponsoreret bogen.

- 1 stk. Ink and Bone (The Great Library 1) af Rachel Caine - en fantasybog om hemmelige biblioteker og bøger.

- 1 stk. Bezzerwizzer Bricks - Fantasy

For at deltage i konkurrencen skal du:
1. Have en dansk adresse bogen kan sendes til.
2. Skrive din e-mail sammen med dit svar, så jeg kan kontakte dig, hvis du vinder.
3. Anbefale mig en fantasyserie, som du synes er perfekt læsning til efteråret.

Vinderen findes ved lodtrækning mandag 1. oktober.

9 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg kunne jo anbefale rigtig mange fantastiske fantasyserier, men du bad om en, så jeg vælger "Ulfhedin-sagaen" af Mette Sejrbo, som virkelig har taget mig med storm. Den er SÅ fed! Det bedste danske voksen-fantasy som jeg nogensinde har læst.

Hvis jeg vinder, kan du fange mig på else1980@hotmail.com

Lene sagde ...

Du skal læse children og blood and bone.
Hilsen Lene
kretasuperfan@gmail.com.

Unknown sagde ...

Vil anbefale 'The Black Dagger Brotherhood', hvis du ikke har læst dem endnu :-). De er vildt gode!
ambj1990@hotmail.com

Unknown sagde ...

Abhorsen trilogien af Garth Nix er perfekt fantasy læsning til efteråret ;-)

Hilsen
Susanne

circe@os.dk

Christina sagde ...

Morganas kilder triologien af Helle Ryding er rigtig god efterårslæsning :-)
Christina.bjoerk@gmail.com

Katja sagde ...

Du har jo snart læst al fantasy! Alt hvad jeg lige kunne finde på, har du allerede anmeldt..

Men; Bartimæus-serien af Jonathan Stroud er ret spændende!
Derudover er jeg helt vild med Song of Blood and Stone af L. Penelope. Det er første del af en serie (jeg ved ikke, hvor mange bind, den bliver på).

Min mail er books@cherryblossomreads.com

Jenny Nielsen sagde ...

“Sea of Ink and Gold” trilogien af Traci Chee
Jennylilywhite@gmail.com

Anonym sagde ...

Robin Hobb: Soldier Son trilogien vil jeg anbefale som rigtig god vinterlæsning :) dortes918@hotmail.com God weekend! Mvh Dorte Slouborg

Katrine K sagde ...

Jeg kan se du kender den allerede, men Terry Pratchets Discworld serie er virkelig god 😀
Mvh Katrine - aksgk@hotmail.com