fredag den 3. december 2021

Book Haul #11

(Reklame - indeholder anmeldereksemplar)

Ny måned - ny book haul. 
Det var egentlig ikke meningen, at jeg skulle købe flere bøger efter BogForum, men med impulskøb, Black Friday og et par forudbestillinger fra oktober fik jeg alligevel samlet en ganske pæn stak sammen, og der er stadig et par pakker på vej. 
Så lad os bare komme i gang. 

Som altid starter jeg med anmeldereksemplarerne. I november fik jeg tilsendt en enkelt overraskelsespakke fra et forlag. 
Pakken indeholdt:

Silja Okking: Jeg er Saga

Ikke overraskende blev det også til en pæn stak nye bøger fra Saxo, hvoraf flere var forudbestillinger, og en enkelt var en del af deres Black Friday-tilbud. I alt blev det til 6 bøger. 
Bøgerne er:

J.R.R. Tolkien: Pictures by J.R.R. Tolkien

Ann-Christine Hellerup Brandt: Valdemarsro Jul

Stephanie Garber: Once Upon A Broken Heart (Once Upon A Broken Heart 1)

Garth Nix: Terciel and Elimor (The Old Kingdom 6)

Rick Riordan: Daughter of the Deep

Eva Egeskjold: Islandet (Vaals hær 3)

Bookdepository sendte mig en rabatkode, som jeg indløste til 2 bøger, hvoraf den ene lige var udkommet, og den anden er en, jeg har kigget på et stykke tid. 
De er:

Cursed Carnival and Other Calamities

Guy Gavriel Kay: Tigana

En indkøbstur til Føtex og et virkelig godt tilbud betød 3 bøger mere til stakken.
Bøgerne er:

Niels-Birger Danielsen
Modstand 1933-1942: Frihedskampens rødder
Modstand 1942-1943: Samarbejdets fald
Modstand 1943-1944: Den skærpede kamp

Telleup tyvstartede deres Black Friday-udsalg, og det blev både til 2 bøger, jeg har kigget på et stykke tid, og 2 bogstøtter. Og så fik jeg en mulepose med i købet.
Bøgerne er:

Christina Bonde: Større end os

Michael Kamp: Moln - jorden husker

Jeg var i Bog og Idé i andet ærinde, og fik selvfølgelig en bog med hjem til mig selv også. 
Bogen er:

Anna James: Tilly og rejsen til Amerika (Den magiske boghandel 3)

I alt flyttede 15 bøger og 2 bogstøtter ind hos mig i perioden 31. oktober til 3. december. Af dem var en et anmeldereksemplar, 5 fagbøger og 1 antologi. 6 var på engelsk. 
I december har jeg ikke planer om at købe flere bøger, medmindre jeg skulle få et gavekort til jul. Jeg har nemlig en del bøger på min ønskeseddel, og ønsker ikke at købe dubletter. Desuden venter jeg stadig på de sidste pakker fra Black Friday, og et par andre bestillinger. Men vi får se. Det var jo heller ikke planen at købe så mange i november. 

Ingen kommentarer: