lørdag den 27. juni 2020

Konkurrence

*Sponsoreret indlæg - konkurrence*

- Update: Vinderen er fundet, og har fået direkte besked.-

Jeg har sommerferie, og det skal fejres med en konkurrence!

Forlaget Alvilda har sponsoreret præmien, som er Sjælehvisker af Mette Finderup, tredje bind i A.S.P.E.-serien, som dog sagtens kan læses uafhængigt af de første bind i serien.

Vinderen findes ved lodtrækning på mandag 29. juni, og får direkte besked.
Du kan deltage enten på bloggen, via bloggens Facebook-side, eller på Instagram, men kan kun deltage en gang. For at deltage i konkurrencen skal du:

1. Have en dansk adresse, præmien kan sendes til.
2. Fortælle, hvad du skal læse i sommerferien.
3. Hvis du deltager på bloggen, skal du huske også at skrive enten din e-mailadresse eller dit Instagram-handle i kommentaren sammen med dit svar, så jeg kan kontakte dig, hvis du vinder. Dette er kun nødvendigt på bloggen - ikke på Facebook eller Instagram.

Deltager du via bloggen, vil kommentaren først kunne ses på indlægget, når jeg har godkendt den. Bloggen har desværre været mål for en del spam-kommentarer, og derfor er de direkte kommentarer pt. slået fra. Men bare rolig. Kommentaren skal nok dukke op, og jeg tjekker selvfølgelig alle kommentarer, før jeg trækker vinderen.

Ingen kommentarer: