søndag den 4. april 2021

Book Haul #3

(Reklame - indeholder anmeldereksemplar)

Marts er slut, og det betyder, at det endnu en gang er blevet tid til at vise månedens book haul frem. En book haul, der denne gang er bedragerisk lille at se på, da jeg stadig venter på nogle af de bøger, jeg bestilte i marts - og et par stykker, der har været undervejs siden januar. 
Men lad os bare gå i gang. 

Som altid starter jeg med anmeldereksemplarerne. I marts fik jeg tilsendt et anmeldereksemplar fra forfatteren. 
Bogen er:

Louise Haiberg: Låsen og Vogteren. Forlaget Tellerup. 

Fra Forlaget Facet havde jeg forudbestilt en af årets mest ventede bogudgivelser til en virkelig god pris, og den dukkede op i marts.
Bogen er:

Sidsel Sander Mittet: Den røde drage (Flammen og Bølgen 1)

Månedens næsten obligatoriske Saxo-stak blev på 6 bøger, heraf en særlig forudbestilling af en af mine mest ventede bøger i år.
Bøgerne er:

Patricia Briggs: Wild Sign (Alpha and Omega 6)

Brian Lee Durfee:
The Forgetting Moon (The Five Warrior Angels 1)
The Blackest Heart (The Five Warrior Angels 2)

Melissa Marr: Cold Iron Heart

Kwame Mbalia: Tristan Strong Punches a Hole in the Sky (Tristan Strong 1)

Terry Pratchett: The Unadulterated Cat

Jeg modtog også en enkelt brugt bog, jeg købte på Thriftbooks i februar. 
Den er:

Karen Miller: The Awakened Mage (Kingmaker, Kingbreaker 2)

Sidst, men ikke mindst, blev det til 3 tegneserier fra Fantask.
De er:

Thom Roep og Piet Wijn:
Uhyret fra Tågesøen (Gammelpot 5)
Broen til Vesten (Gammelpot 7)

René Goscinny og Albert Uderzo: Asterix i trøjen (Asterix 6)

I alt fik jeg 9 bøger og 3 tegneserier ind ad døren i perioden 28. februar til 4. april. Af dem var 1 et anmeldereksemplar, 1 brugt, 2 forudbestillinger og 7 på engelsk. 
Aprils book haul ser ud til at blive en del større, da der er flere bogpakker på vej til mig, og derudover også er bogudsalg hos Bog og Idé. Hvor meget større vil vise sig, når vi når frem til slutningen af måneden. 

Fik I fat i nogle gode bøger i marts? 

Ingen kommentarer: