fredag den 30. august 2019

Book Haul #8

(Reklame - indeholder anmeldereksemplarer)

Med kun ganske få dage tilbage af august er det blevet tid til at vise månedens nye bøger frem. Med andre ord: Det er blevet book haul-tid.
På trods af, at jeg ikke købte en eneste bog i august, så har jeg alligevel en pæn stak nye bøger at vise frem. Det skyldes til dels de søde forlag og forfattere, som har sendt anmeldereksemplarer min vej, men også, at en del af de bøger jeg købte i juli, først dukkede op i starten af august.
Og så må det vist være tid til at vise månedens nye bøger frem.

Som altid starter jeg med anmeldereksemplarerne. I august fik jeg tilsendt 4 anmeldereksemplarer af søde forlag og forfattere.
Bøgerne er:

Lykke Lindbo: Fanny Fairychild og Odins øje (Fanny Fairychild 2). Forlaget Lindbo.

Nathali og Bettina Liane: Kaldet fra Galathea (Awen 1). Turbine Forlaget.

Tobias Stenbæk Bro: Blodets sti (Et varsel om Storm 2). Turbine Forlaget.

Julie M. Day: Den sidste alliance (Grænsen til Trafallas 3). Leatherbound/DreamLitt.

I juli stiftede jeg for første gang bekendtskab med Thriftbooks, og sidste ordre derfra dukkede op i løbet af august. 4 bøger, blev det til, og alle nogle, jeg har ledt længe efter.
Bøgerne er:

Ed Greenwood:
Spellfire (Shandril's Saga 1)
Crown of Fire (Shandril's Saga 2)
Hand of Fire (Shandril's Saga 3)

Reby Edmond MacDonald: The Ghosts of Austwick Manor

Sidst i juli havde Saxo pludselig tilbud på engelske bøger, og det blev til 5 nye bøger, da jeg selvfølgelig ikke kunne stå imod.
Bøgerne er:

A Dragon-Lover's Treasury of the Fantastic / red. Margaret Weis

Jodi Taylor:
A Symphony of Echoes (The Chronicles of St. Mary's 2)
A Second Chance (The Chronicles of St. Mary's 3)

Robert Jackson Bennett: Foundryside (The Founders 1)

Mimi Jean: The Librarian's Vampire Assistant (The Librarian's Vampire Assistant 1)

I juli købte jeg også, efter en længere pause, juli måneds FairyLoot-boks, som ankom i starten af august. Selvom boksen generelt skuffede mig, så glæder jeg mig meget til at læse bogen.
Bogen er:

Kat Cho: The Wicked Fox (Gumiho 1)

Sidst, men ikke mindst, købte jeg et virkelig fint elastisk bogmærke med dragehoved hos etzyshoppen Book Art Bookmarks. Det er en butik, jeg har opdaget gennem BookTube, og jeg kunne simpelthen ikke stå for det her, da jeg så det på deres site. Leveringen gik utroligt hurtigt, på trods af, at det var fra USA, og bogmærket var pakket fint ind, med et sødt lille kort fra kunstneren. Jeg kommer helt sikkert til at købe flere bogmærker hos dem.

Ialt blev det til 14 bøger og 1 bogmærke i perioden 4. til 30. august, hvilket gør det til en af de mindre book hauls i år. Af dem var 4 anmeldereksemplarer, 4 var brugte, og 10 var på engelsk. Alle købte bøger blev købt i juli.
I september ved jeg, at jeg kommer til at købe rigtig mange bøger. Jeg håber, at kunne begrænse mine indkøb til Fantasyfestivalen, men nu får vi se. Der udkommer nemlig rigtig mange spændende bøger i september.

Har I fået nye bøger ind ad døren i august? Og skal I også købe bøger til Fantasyfestivalen? 

Ingen kommentarer: