fredag den 8. maj 2020

Konkurrence

*Sponsoreret indlæg - konkurrence*

Solen skinner, jeg har bededagsferie, og nu er der ikke lang tid, til bibliotekerne åbner igen.
Det skal fejres med en konkurrence!
Forlaget Facet har været så søde at sponsorere en præmie, bestående af fire spritnye udgaver af nogle af Nicole Boyle Rødtnes' første bøger, Skeletter i skabet 1-3 og Det løfte du gav mig, i anledning af hendes 10 års forfatterjubilæum.
Vinderen findes ved lodtrækning mandag 11. maj, og får direkte besked.
Du kan deltage enten på bloggen, via bloggens Facebook-side, eller på Instagram, men kan kun deltage en gang.
For at deltage i konkurrencen skal dul:

1. Have en dansk adresse, præmien kan sendes til.
2. Svare på hvilken titel Det løfte du gav mig oprindeligt blev udgivet under.
3. Hvis du deltager på bloggen, skal du huske også at skrive enten din e-mailadresse eller dit Instagram i kommentaren sammen med dit svar, så jeg kan kontakte dig, hvis du vinder. Dette er kun nødvendigt på bloggen - ikke på Facebook eller Instagram.

Deltager du via bloggen, vil kommentaren først kunne ses på indlægget, når jeg har godkendt den. Bloggen har desværre været mål for en del spam-kommentarer, og derfor er de direkte kommentarer pt. slået fra. Men bare rolig. Kommentaren skal nok dukke op, og jeg tjekker selvfølgelig alle kommentarer, før jeg trækker vinderen.

Ingen kommentarer: