fredag den 27. september 2019

FairyLoot #22

Min sidste FairyLoot-boks var lidt af en skuffelse, men da FairyLoot meldte ud, at temaet for september var Witches be crazy, og at en stor del af boksen ville være Fandom-neutral, var jeg ikke i tvivl om, at jeg måtte prøve lykken igen. Og heldigvis for det, for boksen her var virkelig gennemført, og gav i den grad spooky Halloween-vibes.
Døm selv:

Som altid var det første, jeg fik øje på, månedens temakort, illustreret af Taratjah, og med spoilers på bagsiden.

Første ting, jeg fik fat i var en, jeg ikke kommer til at bruge, da jeg ikke forstår fascinationen ved pins. Men den er flot, og passer til temaet. den er designet af thatslovelydearshop, og bærer titlen Not Your Basic Witch Enamel Pin.

Næste ting jeg fiskede op af boksen, var en Cauldron Bath Bomb, formet som en heksegryde, og designet af @littleheartgifts. Nu har jeg godt nok ikke et badekar, jeg kan bruge den i, men jeg synes tanken er rigtig sjov, og point til gennemførselen. Den skulle dufte af melon, og jeg tænker, den sikkert kommer til at dukke op på billeder af og til.

Derefter fik jeg fat i disse Witch Playing Cards. De er utroligt flotte, med sølvsprayede kanter, og billedkortene er inspireret af Charmed, Sabrina, Throne of Glass og månedens bog. De er designet af @obsidiayan og @crookedyew.

I boksen var der også en spændende sort stofpose, som viste sig at gemme på to metalsugerør og en lille børste til at rense dem med. Der står ikke, hvem der har designet dem, men jeg gætter på, at det er FairyLoot selv, der står bag. 

Næste ting var disse virkelig bløde og lækre Fluffy Witch Socks, designet af FairyLoot. Personligt foretrækker jeg sokker med længere skafter, men jeg kommer helt sikkert til at bruge dem til vinter.

Største ting i boksen var uden tvivl denne Canvas Tote Bag, designet af @bandofweirdos. Det er i en lækker, kraftig kvalitet, og dekoreret med forskellige hekseagtige elementer.

Med i boksen var også månedens to tarot-kort, designet af @loweana.art, og inspireret af Shatter Me-serien af Tahereh Mafi. Jeg har aldrig læst serien, så jeg ved desværre ikke, hvem personerne er, men kortene bærer titlerne Ace of Cups og The High Priestess.

Det sidste, jeg fiskede op, før månedens bog, var denne lille Just As Sane As I Am-notesblok, designet af FairyLoot, og inspireret af Luna Lovegood fra Harry Potter-serien. Jeg synes, den falder lidt udenfor lækkerhedsmæssigt, når nu de andre ting er så gennemførte, men skal nok få den brugt.

Sidst, men ikke mindst, var der månedens bog. Jeg havde gættet bogen, før jeg bestilte boksen, og den lyder spændende. Bogen er Serpent and Dove af Shelby Mahurin, og udover at være signeret af forfatteren, har den bronzesprayede sider, og et vendbart smudsomslag med karakterprint på bagsiden.

Med bogen fulgte også et karakterprint med brev fra forfatteren på bagsiden, månedens bogmærke og septembers FairyScoop.

Alt i alt var det en virkelig gennemført boks, med indtil flere brugbare ting, som alle ramte temaet rigtig godt. FairyLoot har denne gang virkelig tænkt ud af boksen, og jeg syntes det var rigtig fedt, at indtil flere af tingene var Fandom-neutrale. Selvom jeg ikke kommer til at bruge hverken pin eller bath bomb, så passede de rigtig godt til temaet, og kvaliteten på tingene er i det hele taget rigtig lækker.
Jeg kommer stadig ikke til at købe hver måneds boks, men vil helt sikkert forkæle mig selv en anden gang, hvis temaet lyder interessant.

Ingen kommentarer: