lørdag den 2. marts 2024

Book Haul #2

Mens forårssolen skinner udenfor, er det blevet tid til at vise februars nyanskaffelser frem. Og selvom det da blev til et impulskøb eller to, så lykkedes det mig i februar at holde min book haul nede på et rimeligt niveau. 

Fra The Broken Binding modtog jeg andet bind i den igangværende serie fra mit abonnement, og ligesom første bind er den helt utrolig flot med sølvfolie både på smudsomslag og hardback, sprayede sider med mønster og særlige, forskellige, endpages. 
Bogen er:

Thilde Kold Holdt: Shackled Fates (The Hanged Gods 2)

Fra Forlaget Facet modtog jeg en forudbestilling af en bog, jeg virkelig glæder mig til at læse. 
Den er:

Majbrit Ravnholt Cramer: Sanjategnet

Det blev også til et enkelt impulskøb, da jeg var i Føtex for at købe ind, nemlig:

Jens Andersen: Under bjælken

Jeg købte 4 tegneserier hos Fantask. 
De er:

Jim Davis:
Arbejdet kalder! (Garfield 52)
Jeg er ikke et rodehoved...jeg er organisationelt udfordret (Garfield 54)

Bill Watterson:
Varyler fra en anden verden (Steen & Stoffer 4)
Snemænd uden grænser (Steen & Stoffer 7)

Og sidst, men bestemt ikke mindst, blev det til 4 bøger og 2 tegneserier hos Saxo. 
De er:

Roger Leloup:
Under Kinas himmel (Yoko Tsuno samlet 4)
Vinea i fare (Yoko Tsuno samlet 5)

Heather Fawcett: Emily Wilde's Map of the Otherlands (Emily Wilde 2)

Richard Osman: Den sidste djævel skal dø (Torsdagsmordklubben 4)

M. C. Beaton: Agatha Raisin og mordet i haveselskabet (Agatha Raisins Cotswoldsmysterier 3)

Elle Katharine White: Heartstone (Heartstone 1)

I alt flyttede 7 bøger og 6 tegneserier ind i perioden 3. februar til 2. marts. Af dem var 1 biografi og 3 på engelsk. 
I marts bliver stakken nok nogenlunde på samme niveau. Jeg har godt nok både et par forudbestillinger og et par bogpakker på vej, men har ikke planer om at købe mange flere end dem. Om det kommer til at holde, vil vise sig. 

Ingen kommentarer: