fredag den 3. juni 2022

Book Haul #5

Ny måned - ny book haul. 
Med de første dage af juni bag os, er det vist ved at være på tide at få vist de bøger frem, jeg fik købt i maj. En stak, som denne gang er nogenlunde ligeligt fordelt mellem bøger og tegneserier, hvoraf størstedelen er på engelsk. Og så er der også en del nye udgivelser imellem. 
Med lad os bare komme i gang. 

Vanen tro blev det til en pæn stak bøger fra Saxo i maj, hvoraf langt størstedelen var forudbestillinger. I alt blev det til 5 bøger.
De er:

Sherrilyn Kenyon: Shadow Fallen (Dark-Hunter, Dream-Hunters 6, Hunter Legends 31)

Julie Kagawa: Shinji Takahashi and the Mark of the Coatl (Society of Explorers and Adventurers 1)

Haidi W. Klaris: Blodrus (Sort Måne 2)

Heroic Hearts

Christopher Buehlman: The Blacktongue Thief (Blacktongue 1)

Jeg kom forbi Bog & Idé i anden sammenhæng, og kiggede spontant indenfor, hvilket resulterede i 1 bog mere til stakken. 
Bogen er:

Ryan T. Higgins: Da Boris fik gæslinger (Bjørnen Boris 1)

Tilbage i april bestilte jeg 2 brugte bøger via Amazon, og de dukkede op i maj.
Bøgerne er:

Andrew Beasley:
The Claws of Evil (The Battles of Ben Kingdom 1)
The City of Fear (The Battles of Ben Kingdom 3)

Sidst, men ikke mindst, blev det til to forskellige ordrer hos Fantask. Den første ordre bestod af 3 nye tegneserier, nemlig:

Roger Leloup: Tvillingerne fra Saturn (Yoko Tsuno 30)

René Goscinny og Albert Uderzo: Tvekampen (Asterix 7)

Thom Roep og Piet Wijn: Den store Bombasto (Gammelpot 16)

Den anden ordre var mere spontan, da Fantask sluttede april af med et hollandsk udsalg på deres allerede nedsatte varer, og jeg kunne selvfølgelig ikke dy mig. Det blev til 5 tegneserier/graphic novels og 1 bog, nemlig:

Luguy og Toriel: Legendernes Ocean (Gildwin 1)

Ryan Parrott og Milos Slavkovic: The King of Lies (Oberon vol. 1)

Judd Winick m.fl.: The Darker Side of Justice (The Outsiders 1)

Moore, Reppion og Aneke: 
Damsels vol. 1
Damsels vol. 2

James Bennett: Chasing Embers (Ben Garston 1)

I alt flyttede 9 bøger og 8 tegneserier ind i reolerne i perioden 30. april til 3. juni. Af dem var 2 brugte, 5 forudbestillinger, 1 billedbog og 11 på engelsk. 
I juni regner jeg ikke med at købe helt så mange bøger. Jeg har godt nok et par forudbestillinger mere på vej, og også kig på et par kommende udgivelser, men håber, at kunne holde lidt igen med bogkøbene, da jeg gerne vil have sparet lidt op inden Fantasyfestivalen i september, hvor jeg ved, jeg kommer til at købe mange bøger. Men nu får vi se. Det kunne jo være, jeg faldt over et godt tilbud igen;) 

Ingen kommentarer: