lørdag den 28. september 2024

Book Haul #9

(Reklame - indeholder anmeldereksemplar)

Der er ikke mange dage tilbage til september, og det betyder, at det er blevet tid til at vise månedens Book Haul frem. Jeg har allerede tidligere vist boghøsten fra Fantasyfestivalen frem, så denne gang gælder det de bøger, jeg fik ind ad døren i resten af måneden. 
Jeg havde lovet mig selv, at jeg ville forsøge at holde igen med bogkøbene udenom Fantasyfestivalen i september, og det lykkedes mig faktisk at holde det. Jeg købte nemlig kun en eneste bog i månedens løb. Til gengæld dukkede der en del forudbestillinger op, hvilket betyder, at jeg alligevel har en pæn stak at vise frem. 
Så lad os bare komme i gang. 

Som altid starter jeg med anmeldereksemplarerne. I september fik jeg tilsendt et enkelt anmeldereksemplar, nemlig:

Mads Schack-Lindhardt: Blodpagten (Nattens Skygger 2). Forlaget DreamLitt. 

Min kollega udkom med en ny bog i starten af måneden, og den måtte jeg selvfølgelig have fingrene i. Jeg fik den endda signeret. 
Bogen er:

Martin Wangsgaard Jürgensen og Jacob Holm Krogsøe: Pramdrageren

Jeg overtog også 2 bøger fra mine forældres reoler. 
Bøgerne er:

John Steinbeck
Kong Arthur og hans ædle riddere
In Dubious Battle

Fra Saxo dukkede der en forudbestilling af et bokssæt på 3 bøger op. 
Bokssættet er:

J. R. R. Tolkien: The Collected Poems of J. R. R. Tolkien

Sidst, men ikke mindst, dukkede der 3 forudbestillinger fra The Broken Binding op. Alle 3 er nummeret, signeret, og forsynet med sprayed edges og folie på den nøgne hardback. 
Bøgerne er:

Devin Madson: Between Dragons and Their Wrath (The Shattered Kingdom 1)

Cameron Johnston: The Last Shield 

Stephen Aryan: The Blood Dimmed Tide (The Nightingale and the Falcon 2)

I alt flyttede 10 bøger ind i perioden 31. august til 28. september. Af dem var 1 anmeldereksemplar, 2 brugte, 6 forudbestillinger, 3 særudgaver og 4 signeret. 7 var på engelsk. 
I oktober håber jeg fortsat at kunne holde mængden af nyanskaffelser lidt nede, men har dog kig på et par bøger, jeg gerne vil have fingrene i. Derudover har jeg også en abonnementsbog fra The Broken Binding på vej, og måske også et par forudbestillinger. 

Ingen kommentarer: