fredag den 25. april 2008

23 ting

Jeg synes forløbet har været rigtigt spændende og meget lærerigt. Især har alle Googletilbuddene været noget jeg kunne bruge - Google Talk, Google Reader, Google Docs mm, og denne blog er bestemt noget jeg fortsætter med efter forløbet er slut. Derudover har jeg været glad for introduktionen til Flickr og LibraryThing. Jeg tror ikke jeg kommer til at bruge wiki´er - jeg vil nok foretrække GoogleDocs - og SecondLife kommer jeg heller ikke til at bruge, da jeg synes det er alt for tidskrævende. Jeg kendte allerede til YouTube, og bruger det indimellem - mest til at se musikvideoer. Jeg synes forløbet har været rigtig godt, og med undtagelse af ganske få opgaver der har drillet, har det også været forholdsvis nemt at gå til. En af de ting der drillede var installeringen af mp3-afspilleren på computeren - det lykkedes dog, og jeg bruger ofte mp3´en til at høre musik på, især når jeg gør rent.

Ingen kommentarer: